Sağlıklı Vücut

Sağlıklı Vücut

5 Ağustos 2010 Perşembe

Oturduğunuz yerde pasif egzersiz

Bursalı Ermetal Şirketler Grubu bünyesindeki Bürosit'in geliştirdiği ofis ve ev ortamlarında kullanılabilen Easy Norm Pedal (Enpedal), zaman problemi yaşayanlar için pasif egzersiz ve masaj imkanı sunuyor.
Ermetal Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Fahrettin Gülener, Enpedal'ın ofis ve ev ortamlarında kullanılabilen pasif egzersiz ve masaj aleti olduğunu söyledi.
Gülener, ritmik dairesel hareketler sayesinde Enpedal'ın, özellikle sürekli oturarak çalışan kişilere hareketlilik kazandırdığını ifade ederek, şöyle konuştu:

“Ofiste masa başında çalışanların doğaldır ki sürekli oturduklarından dolayı, ayak tabanı bölgesinde bir kan birikimi olur. O kan, hareketsizlikten dolayı zor devir daim olur. Oturma pozisyonunda yerde masa altında bir bisiklet pedalı hayal ettim ve masa altında da yormayacak, hareket ettiğini belli etmeyecek, optimal düzeydeki eksantrik dönüş çalışmaları yaptım. Pasif jimnastik anlamına gelecek çalışmaları gerçekleştirdik. İlk prototipler çok başarılı oldu. Kan dolaşımını hızlandırdı. Birçok damar sorunu olan çalışma arkadaşlarımız kullandı. İyi sonuçlar aldık.”
Gülener, dört yıldır bu çalışmaya emek verdiğine değinerek, şunları kaydetti:
“Kod adı 'masa altı bisikleti', ürün adı 'Enpedal'. Çok faydasını görüyoruz. Enpedal'ı alıp kullanan her kademedeki insan teşekkür ediyor. 'Çok faydasını gördüm' diyor. Ne fayda gördün? 'Bir kere ayaklarımda bir zindelik oluştu, uyuşma kalktı' diyorlar. 'Hiçbir hastalığım yoktu ama bu zindeliği hissettim' diyor. Şu anda henüz tanıtım düzeyindeyiz, sanıyorum birkaç ay içinde daha iyi tanıtacağız.”
Gülener, Enpedal'ın uçak ve otomobillerde kullanılabilen şarjlı versiyonlarını da ürettiklerini ve tüketicilerden olumlu geri dönüşler aldıklarını bildirdi.
Üretici firma notlarında, tıbbi bir cihaz ya da spor aleti olmadığı bildirilen Enpedal'ın, piyasa fiyatının 200 lira olduğu kaydedildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vücut geliştirme Aerobic Fitness Pilates